Island, övningskörning och filmkväll

Nu ska jag blogga påriktigt, så blir kanske lite folk lite gladare :)

Jag och Jennifer har bokat vår resa till Island nu! Eller vi har bokat flyg och tåg ner till Stockholm, tåget upp ska vi boka senare. :) Resan till Island är vårt projektarbete och vi ska bo och jobba på en hästgård där vi ska rida varje dag.


Här är gården vi ska vara på, Laxnes. Kolla utsikten! ♥

Iaf så ska vi starta en blogg som vi ska skriva på under tiden vi är på Island, även före och efter. Om vi gör det så får vi bidrag från skolan. :) Inte alls helt fel. Vår nya blogg heter iaf www.luter.blogg.se, den är döpt efter en av hästarna på Laxnes.


Lúter, älskar hans öga ♥

Igår var jag och Jennifer och övningskörde med vår granne, vi krypkörde i två timmar, haha! Den kan ni inte slå.

Till helgen så ska jag hem till Skellefteå, utan Ville :( ♥ Men jag ska nog iaf ha en filmkväll i kvartersgården hemma hos mamma med världens bästa Amanda och annat folk.

Nu så ska jag försöka slänga ihop en liten design och ett inlägg till den andra bloggen.

Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0