Önskelista ♥

För mig är det självklart att skriva en önskelista varje jul, det får en i värsta julkänslan, om än lite tidigt ;)

Såhär ser min önskelista ut i år ♥



♥ Rosa Sony Ericsson Xperia ray
♥ Volumaster - by Björn Axén
♥ Cover all mix concealer från Make up store
♥ Rosa miniplattång
♥ Wet'n'wild mega liner flytande eyeliner
♥ L'oréal true match minerals foundation
♥ Värmeskydd för håret
♥ H&m's ögonbrynspenna
♥ Stövletter
♥ Syoss max hold hårspray
♥ Pengar och presentkort

Högst på listan står mobilen, sen volumastern :)

Sara ♥

Tillägg: Önskar mig en ny ridhjälm och en ridväst också, känns som ganska bra att ha :]


Kommentarer
Postat av: Amanda Brand

Jag har faktiskt en volumaster :)

2011-11-13 @ 22:34:46
URL: http://brandmjao.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag har redan köpt TVÅ presenter till dejj :D <3

2011-12-04 @ 16:01:31
URL: http://lifeaboutemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0