Hejdå, dåliga dag.

Jag har pluggat aalldeles för lite idag, knappt nånting! Det är kanske inte så bra nu inför tentan men jag har bara känns mig nere hela dagen.. Imorgon får det lov att vara bättre, då blir det dubbelt upp med plugg!
Men först har jag körlektion. Vi ska in till Exeter den här gången, men det ska nog gå bra. Jag får lov att tänka "kör på vänster sida" om och om igen för mig själv! ^^
 
Nu ska jag sova, lämna den här dåliga dagen bakom mig och ha en bättre dag imorgon. Jag kan ju alltid försöka iaf.
 
Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Mimi

Kämpa på, det kommer bli lättare! :) Jag tycker att du har gjort det så otroligt bra genom att bara tagit dig dit så nog ska du klara resten också. ;) Kram Mimi

Svar: Tack, vad snäll du är :)Hoppas verkligen på att få träffa dig på nyårs.. ;) Kram! <3
Sara Salsbring

2012-10-19 @ 00:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0