Hjälp mig, tvinga mig upp ur sängen..

Jag måste ut med Nessie, hon löper amok här inne. Helt crazy hund!
Det blir att dra mig upp ur den sköna sängen där jag nu spenderat timmar till att plugga på morgonen och gå ut. Innan det börjar regna. Just nu ser vädret fint ut men om det är något som jag har lärt mig under min korta tid här i England är att: regnar det inte nu, ja då kommer det banne mig att regna snart!
 
Men jag måste ta ut henne iaf. Det är ju lagomt roligt när hon småhoppar runt, runt mig i varje steg jag tar och sliter mig i kläderna så fort jag inte klappar henne..
 
Sen att jag också lär bli helt slut av min förkylning, det får vara. Alltid djuren först. Det bland många andra saker är något som min mamma inspirerar mig till varenda dag med Tayzon och Cookie. ♥
 
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0