Lite bilder på hur jag bor

Tänkte att det är nog dags att visa lite bilder på hur jag bor! :)
 
Två första bilderna är på mitt rum och mitt badrum, sen är det en bild på vardagsrummet. Sen så är det en bild på utsikten från ytterdörren! Man kan alltså se att det inte är så lätt att se in till huset från vägen. Sen sista bilden är den bästa som jag fick på huset, det var lite svårt då alla träd och buskar skymmer sikten.. :)
 
 Nu ska jag som jag skrev igår plugga som bara den, kompensera lite för igår ^^
 
Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Salsbring

Hej på dig! Du ser ut att ha det bra! Ta vara på tiden och trivs! Kram!

2012-10-17 @ 19:32:25
Postat av: Jossifer

Sååå himla fiint!!
Bra du börjar med bloggen igen :D

Kraaam!!! <3

2012-10-17 @ 19:43:27
URL: http://itsfeffe.blogg.se
Postat av: Joakim Salsbring

Hej Gumman!..
Det ser fint ut det där...

2012-10-17 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0